Generalforsamling

Der afholdes en ordinær generalforsamling jf. foreningen vedtægter. Indkaldelse til generalforsamlingen bliver uddelt til alle foreningens husstande inden generalforsamlingen jf. vedtægterne.

Se foreningens vedtægter.

Referaterne fra tidligere generalforsamlinger samt årsregnskaberne:

...

Nabohjælp

Vi har på Skalbjergvej mange beboere med skiftende eller ingen arbejdstid. Derfor bliver der altid holdt godt øje med hvem der færdes på vejen.

Men for at gøre det endnu sværere for folk med skumle hensigter at udføre deres hverv her på vejen, opfordres alle på vejen til fortælle deres naboer hvornår de evt. er bortrejst, så der kan blive holdt ekstra godt øje med huset.

Grundejerforeningen Skalbjerg

"Grundejerforeningen Skalbjerg" blev stiftet d. 28 september 1958 ved sammenlægning af "Parcelforeningen Skalbjerg" (ulige numre) og "Grundejerforeningen Broager" (lige numre), begge stiftet i 1940.

Grundejerforeningen Skalbjerg tæller 24 parceller beliggende på Skalbjergvej, inklusiv hjørnegrundene.

Foreningen fortager forskellige sociale og praktiske opgaver jævnføre foreningens vedtægter.